Skip to main content

Burberry Beauty Lipsticks & lip gloss

I rarely get excited in more expensive brands but I must say that I love Burberry Beauty :D The quality is very good, sizes are not small (lipgloss 6 ml) and packaging so classy. I bought a few products from Facess in Hong Kong.

Harvoin innostun kalliimmista merkeistä mutta Burberry Beauty-tuotteet on aivan ihania :D Laatu on erittäin hyvä, koot eivät pienet (esim. huulikiilto 6 ml) ja pakkaukset niin tyylikkäät. Ostin muutaman huulituotteen Facess-liikkeestä Hong Kongista.

Pure luxury <3

Lip Cover no 19 Brick red, Lip Cover no 09 Blush, Lip Glow no 10 Nutmeg, Lip Cover 02 Cameo, Lip Cover 01 Nude Beige, Lip Cover no 04 Rosewood

I was in a hurry so I had to choose the colors very quickly. I was in fact consider of buying other shade of the lipstick but I'm so glad the SA recommened this 02 Cameo for me. It's a perfect natural nude. I'm in love :D Feels so soft & moisturizing on lips. Price was 245 HKD (~22,70€).

Kovassa kiireessä näitä lopulta ostin, joten värit piti valita nopeasti. Ajattelin itse asiassa ostaa toisen värin mutta myyjä suositteli tätä 02 Cameo-sävyä minulle. Ja onneksi suosittelikin, tämä on aivan upea neutraali nude. Mielettömän nätti ja ihanan tuntuinen & kosteuttava huulilla! Hinta oli noin 22,70€.

Burberry Lip Cover, no 2 Cameo



I wanted to buy no 09 Nude Beige Lip Glow but it was sold out... The SA told me that this no 10 Nutmeg is quite close and I like this  a lot. I still think that Nude Beige would have been perfect, Nutmeg is more brown, so I have to get it next time I visit HK! No complains about the quality, smell is not too strong but could it be nicer. The doe foot applicator is traditional but obviously high quality one. Price was 220 HKD (~20,40€).

Huulikiilloista olisin halunnut sävyn 09 Nude beige mutta se oli loppuunmyyty... Myyjä suositteli sitten 10 Nutmeg-sävyä, on hyvin lähellä haluamaani sävyä, hieman ruskeampi vain. On tämä nätti, todella luonnollinen, mutta haluan silti nude Beigen myöhemmin. Laadussa ei moitittavaa, tuoksu ei ole voimakas mutta voisi kyllä olla parempikin (en osaa kuvailla tuoksu tarkemmin valitettavasti). Aplikaatori on perinteinen mutta selvästi laadukas ja ihanan pehmeä. Hinta noin 20,40€.


Burberry Lip Glow, no 10 Nutmeg


Is Burberry makeup sold in your country? Have you tried the products yet? I don't think we will get this brand to Finland...


Comments

  1. I don't think I've heard of Burberry yet. I like the variety of colors you chose. I think everything looks good on you. It seems like it's nice and creamy, I'll have to look for it here.

    ReplyDelete
  2. We have Burberry here in the U.S. My Nordtrom's doesn't carry in store yet, but I can get it online. I have been wanting to try a gloss! How much wear did you get out of the one you purchased?

    ReplyDelete
  3. jbrobeck: Nutmeg gloss in almost invisible and I like glosses like that :D I didn't test the other shades but at least this one is not shimmery. I will buy more later (I NEED that nude beige!), the package is just so pretty :D I'm not the best describing the stickiness, because I like all kind of glosses... I'd still say not very sticky but also not very long lasting, but feels moisturizing.

    The lipstick is still even better... And I usually don't even like lipsticks.

    Lyndsey: These are so nice :) Great when you want something more luxurious <3

    ReplyDelete
  4. Wow, the products look fantastic :-)

    ReplyDelete
  5. Yhyy! Noi on niin ihania, kateellinen täällä :D

    ReplyDelete
  6. the lipstick looks nice. i want to try. :D

    ReplyDelete
  7. Eppää, eppää, eppää!! Mä oon himoinnut noita siitä lähtien kun niitä alkoi näkymään ulkomaisissa lehdissä, mut tänne takapajulaan ei kukaan tuo mitään kivaa. :( Kysyntää ois varmasti, uskoisin sen puolesta kannattavan jossain Stockalla.

    ReplyDelete
  8. Oh I'm so jealous you got your hands on some Burberry. The colour palette isn't what I generally go for but the packaging is beautiful <3

    ReplyDelete
  9. SilhouetteScreams: I love the packaging, so stylish <3 The colors are pretty but quite "safe", which is great for me. LOL

    Sonia: Pääsin ensin Burberryjen ohi mutta vielä ennen lentokoneen lähtöä piti äkkiä hakea nämä :D Sääli kyllä, kun ei saa vielä täältä. Tai oikeastaan kovin monesta paikkaa yleensäkään vielä, näin käsitin myyjän puheista.

    ylbb: :D

    tahma: Toivottavasti alkaa samaan jostain nettikaupasta tms. Ovat kyllä ihanat, varsinkin tuo huulipuna <3

    graphology: Yep, very nice <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Please leave a message, comment, opinion!

Popular posts from this blog

Ihania uutuuksia Beautykolta

No niin, olen takaisin! On ollut kiireiset opiskeluajat ohi ja ehdin taas bloggaillakin. Instasta löydyn yritykseni tililtä, siellä on sekaisin töitä, kosmetiikkaa ja elämääni. Laita seuraantaan jos kiinnostaa: www.instagram.com/voimistaja . Seuraan seuraajia :) Mutta asiaan, olen tosiaan aivan ihastunut korealaiseen kosmetiikkaan ja löytäessäni Beautykon nettikaupan , on tullut taas vähän shoppailtua ihan Suomestakin käsin. Kaukoidän reissuilta näitä olenkin kantanut melkoisesti. Tuotteet on ihan itse ostettu ja lämpimästi suosittelen! Eyenlip on edullinen mutta laadukas merkki. Naamioista on jäljellä vielä tämä kosteuttava Hyaluronic acid: oikein miellyttävä käytössä ja tuoksuu taivaalliselta. Hinta ei päätä huimaa! 1,60€/ kpl ja löytyy useita erilaisia, pakettitarjouksena 10,45€/ 7 kpl. HolikaHolika on myös lempparimerkkejäni ja nämä hoitovedet ovat ihan mahtavat! Käytän ennen seerumia. Kosteuttava sininen on suosikkini mutta Vita virkistää kivasti aamulla, eli ei

Colored contact lenses - Freshlook Dimensions Caribbean Aqua

Sain Lenstorelta piilarit testiin ja mukava oli testata välillä värillisiäkin! En osannut itse päättää väriä, joten annoin Lenstoren valita :D Testiin tuli Freshlook Dimensions-linssit Caribbean Aqua-värissä. Linssit olivat väriltään yllättävänkin tummat, tummemmat reunoiltaan kuin keskeltä, omat silmäni ovat todella vaaleat. " FreshLook Dimensions värjätyt piilolinssit / kuukausilinssit CIBA Visionilta tehostavat ja vahvistavat silmien vaaleaa luonnollista sävyä. Piilolinssit soveltuvat sini-, harmaa- ja vihreäsilmäisille (tummasilmäisille suosittelemme FreshLook Colors tai FreshLook ColorBlends -malleja). Tummempi rengas iiriksen ympärillä lisää katseesi intensiivisyyttä (katso kuva ohessa). Huomioi, että väritulos riippuu omien silmiesi väristä, emmekä täten voi täydellisesti taata toivottua väritulosta. Linssit otetaan silmistä ja puhdistetaan ennen nukkumaanmenoa, otetaan käyttöön jälleen seuraavana aamuna ja korvataan uusilla kuukauden käytön kuluttua." Lensstore.fi

Mineral makeup mutiny!

Please join in Mineral makeup mutiny! "We will be providing lists of companies who are actually creating their own product, companies that offer both, and companies that are repackaging." And that great because it's sometimes hard to tell, especially if you have just started with MMU. Or just don't have same color already. Some companies I know are making their own mineral makeup: - Aromaleigh - The She Space - Meow - Fyrinnae - Dreamworld - mum mum's crafts - Sassy Minerals - LaurEss - Alima - Morgana minerals - Beautiful girl minerals - Everyday minerals - Lily Lolo - Elemental Beauty - Cory - SilkNaturals - Suds n sass - HiFi Cosmetics - Purely Cosmetics -Archetype -Evil Shades -Stardust Cosmetics (Stardust sells also "unblended pigments" and those colors are marked with *) -and MANY more :) For now on I'll always read what the company tells in their website! Do they really tell that products are formulated by the themselves or do they just "