Skip to main content

Ecotools brushes & shopping with my mom/ the winner is...


My mom FINALLY wanted to start to use makeup ;) Here are the products in her makeup bag! We decided to start with just a few products and when she know how to use these, we will add more products. We have same skin tone, but she is a bit paler than me.

Äitini halusi vihdoinkin aloittaa meikkaamisen ;) Tarkoituksena on se, että meikkipussissa on vain muutamia tuotteita ja kun nämä ovat käytössä, lisätään tuotteita. Lähtökohtana siis, ettei erota aurinkopuuteria poskipunasta ;) Väritykseltään olemme hyvin samanlaisia, tosin äitini on minua hieman vaaleampi.

-Icon We care: powder & bronzer
-MAC Springsheen blush
-MAC 129 blush brush (not in this picture)
-Ecotools powder brush

-Ecotools powder brush (for my mom)
-Ecotools bronzer brush (for me. I love it with mineral foundation!)


Ecotools bronzer brush & powder brush

So I bought Ecotools powder brush for my mom... And it was so good and I had to get it for me too :D It's so incredibly soft, perfect for sensitive skins! I use it with bronzers.

I also love Ecotools bronzer brush, I wouldn't use it with bronzer but it's very with mineral foundation! It's not as dense as kabuki brushes but I like this kind of brushes.

Joten ostin Ecotoolsin puuteri-siveltimen äidille... Ja se oli niin hyvä, että hain sellaisen itselleni myös ;) Hinta oli 11.90€ Ruohonjuuresta eli ei todellakaan paha hinta näin hyvästä siveltimestä! Tämä on ihan uskomattoman pehmeä, sopii takuulla kaikkein herkimmillekin ihoille.

Ostin myös aurinkopuuterisiveltimen, jota tosin käytän mineeralipohjan  kanssa. Tämä ei ole niin tiivis kuin kabuki (jonka senkin Ecotoolsilta vielä joskus hankin) mutta itse pidän tämän tyyppisistä mineraalipohjan kanssa. Uskomattoman pehmeä ja hellävarainen iholle. Tämän hintaa en tarkemmin muista, olisikos ollut 16-17€?


I also needed a super soft large eyeshadow brush (for browbone) and this one from Ecotools is very nice!

Tarvetta oli myös pehmoiselle isolle luomivärisiveltimelle (kulmaluulle) ja tämä Ecotoolsin versio oli varsin kiva myös! Hinta 6.30€ Ruohonjuuressa.

Ecotools eye shadow brush

Well, you asked for kitty pictures... ;)


Have you tested Ecotools brushes? Do you like them too?

And the winner of February giveaway is Juno! I have contacted her already :)

Comments

  1. I have the ecoTools Alica Silverstone brush set and I love it! The bristles on the brushes are so soft! Nice little haul for your mom. Mac blushes are really good :)

    ReplyDelete
  2. oi tuota ihanaa pikku kissaa :D

    ReplyDelete
  3. I really want to try EcoTools but the availabilty in the UK sucks!!! Your kitty is adorable!

    ReplyDelete
  4. what made her wanted to start to use makeup :D??

    cute kitty!!!

    ReplyDelete
  5. Congrats to the winner!
    In your next GA I want the kitten !! Lol

    ReplyDelete
  6. Ecotoolsit kannattaa hankkia kyllä netistä, esim Iherbin postarit ei päätä huimaa ja siveltimienki hinnat on paljon edullisemmat (:

    ReplyDelete
  7. riinam: Oi, tuolta iHerbistä täytyy katsella! Nyt ei ollut haluamiani mutta toivottavasti myöhemmin löytyy :) Nyt toki äidin kanssa KIIRE :D Muuten olisimme myös Sigmalta tilanneet.

    Morphine: YES :D

    rock-or-not: Sorry, kitten is MINE :D

    jennifer: No idea :D

    Robyn: :/

    Ruu: Se on i h a n a. ja niin kultainen sydän <3

    Leslie: I'm addicted to MAC blushes :D

    -Nea-

    ReplyDelete
  8. Wouuu thanks! I'm so excited :D
    That has to be the cutest kitty pic I've seen! Really adorable (L)

    ReplyDelete
  9. I neeeed these brushes, they just look so ridiculously soft. And MAC Springsheen was a good choice, it's one of my favourite blushes ;]

    ReplyDelete
  10. Those brushes look so soft, I really want to try them! :) Awwwwwwww look at that kitty, adorable! My heart melts :) ♥ x

    ReplyDelete
  11. I never had heard of the brand Ecotools, until I move to the house that I'm in, and my housemate has a brush from Ecotools lol

    http://shinigami-u-openingmymind.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. I bought ecoTools powder and blush brushes a few years ago. I love how brushes are soft.

    ReplyDelete
  13. I use the bronzer brush for my mineral foundation also & I love it! It gives such a nice finish and it's very gentle. I've tried and discarded other brushes of the same design because they were too scratchy or didn't blend well.

    ReplyDelete
  14. beautyfromanotherplanet: This bronzer brush is really SO soft & nice!

    MissA: Incredibly soft <3

    Stavroula: Täplä is adorable, and the brush is almost as soft as he is ;)

    Shinigami_u: LOL

    SilhouetteScreams: You need Ecotools :D

    Juno: Congrats :D I hope I have time to post it later this week.

    -Nea-

    ReplyDelete
  15. I haven't tested the brushes but I will.
    Congrats to the winner!!!

    ReplyDelete
  16. Gabriela: These are REALLY good :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Please leave a message, comment, opinion!

Popular posts from this blog

Ihania uutuuksia Beautykolta

No niin, olen takaisin! On ollut kiireiset opiskeluajat ohi ja ehdin taas bloggaillakin. Instasta löydyn yritykseni tililtä, siellä on sekaisin töitä, kosmetiikkaa ja elämääni. Laita seuraantaan jos kiinnostaa: www.instagram.com/voimistaja . Seuraan seuraajia :) Mutta asiaan, olen tosiaan aivan ihastunut korealaiseen kosmetiikkaan ja löytäessäni Beautykon nettikaupan , on tullut taas vähän shoppailtua ihan Suomestakin käsin. Kaukoidän reissuilta näitä olenkin kantanut melkoisesti. Tuotteet on ihan itse ostettu ja lämpimästi suosittelen! Eyenlip on edullinen mutta laadukas merkki. Naamioista on jäljellä vielä tämä kosteuttava Hyaluronic acid: oikein miellyttävä käytössä ja tuoksuu taivaalliselta. Hinta ei päätä huimaa! 1,60€/ kpl ja löytyy useita erilaisia, pakettitarjouksena 10,45€/ 7 kpl. HolikaHolika on myös lempparimerkkejäni ja nämä hoitovedet ovat ihan mahtavat! Käytän ennen seerumia. Kosteuttava sininen on suosikkini mutta Vita virkistää kivasti aamulla, eli ei

Colored contact lenses - Freshlook Dimensions Caribbean Aqua

Sain Lenstorelta piilarit testiin ja mukava oli testata välillä värillisiäkin! En osannut itse päättää väriä, joten annoin Lenstoren valita :D Testiin tuli Freshlook Dimensions-linssit Caribbean Aqua-värissä. Linssit olivat väriltään yllättävänkin tummat, tummemmat reunoiltaan kuin keskeltä, omat silmäni ovat todella vaaleat. " FreshLook Dimensions värjätyt piilolinssit / kuukausilinssit CIBA Visionilta tehostavat ja vahvistavat silmien vaaleaa luonnollista sävyä. Piilolinssit soveltuvat sini-, harmaa- ja vihreäsilmäisille (tummasilmäisille suosittelemme FreshLook Colors tai FreshLook ColorBlends -malleja). Tummempi rengas iiriksen ympärillä lisää katseesi intensiivisyyttä (katso kuva ohessa). Huomioi, että väritulos riippuu omien silmiesi väristä, emmekä täten voi täydellisesti taata toivottua väritulosta. Linssit otetaan silmistä ja puhdistetaan ennen nukkumaanmenoa, otetaan käyttöön jälleen seuraavana aamuna ja korvataan uusilla kuukauden käytön kuluttua." Lensstore.fi

Mineral makeup mutiny!

Please join in Mineral makeup mutiny! "We will be providing lists of companies who are actually creating their own product, companies that offer both, and companies that are repackaging." And that great because it's sometimes hard to tell, especially if you have just started with MMU. Or just don't have same color already. Some companies I know are making their own mineral makeup: - Aromaleigh - The She Space - Meow - Fyrinnae - Dreamworld - mum mum's crafts - Sassy Minerals - LaurEss - Alima - Morgana minerals - Beautiful girl minerals - Everyday minerals - Lily Lolo - Elemental Beauty - Cory - SilkNaturals - Suds n sass - HiFi Cosmetics - Purely Cosmetics -Archetype -Evil Shades -Stardust Cosmetics (Stardust sells also "unblended pigments" and those colors are marked with *) -and MANY more :) For now on I'll always read what the company tells in their website! Do they really tell that products are formulated by the themselves or do they just "