Skip to main content

Some new nail polishes, eco-cleansers etc

I'm stupid. Why I buy glitter nail polishes? I Know HATE glitters (gritty, terrible to remove and I dont even like the way glitters look) and still I bought these OPI Alice in Wonderland nail polishes. I think these looks much nicer in the bottle than in nails :D But if you like glitters, the color of Mad as a Hatter is very pretty! I used 3 coats for this picture and it's still not opaque.
Jep, olen tosiaan tyhmä. Tiedän hyvin, etten edes pidä glitter-lakoista (karkeita, kamalia poistaa eikä edes ulkonäkö miellytä) ja silti ostin nämä OPIn Alice lakat... Näyttävät kyllä todella kauniilta pulloissa mutta kynsillä en tykkää. Jos kuitenkin pidät glitteristä, Mad as a hatter on tosiaan kaunis sävyltään. Laitoin 3 kerrosta eikä ollut siltikään täysin peittävä.




I'm glad I've bought stuff I like recently, too ;) First some nail polishes from Head2Toe:
Onneksi on tullut myös mieluisaa tavaraa ostettua lähiaikoina, kuten nämä ihanuudet Head2Toesta:



Orly Wandering Wine & Wild Wisteria. I swatched these over old nail polish and I loved both!
Orlyn Wandering Wine & Wild Wisteria. Kokeilin pikaisesti vanhan lakan päälle ja olivat todella ihanat!



Color Club Rule Breaker, Wild at Heart, With Abandon & Love 'em Leave 'em. the last one is the closest to mannequin hands I'll EVER go. LOL. This is really holo polish, holo effect is not that strong though.
Color Clubin Rule Breaker, Wild at Heart, With Abandon & Love 'em Leave 'em. Viimeisin on lähimpänä Mannequin hand (ihonvärinen lakkaus) trendiä, mihin ikinä kykenen :D Kyseessä on siis holo-lakka, vaikkakaan holo-efekti ei ole kovin voimakas.


Orly's prisma gloss (silver) is TERRIBLE! You have to shake the damn bottle for minutes, other wise it looks like this:
Orlyn Prisma Gloss (silver) taas vie hermoni! Siis pulloa pitää ravistaa minuutteja, muuten se näyttää tältä:






Some eco-cleanders for home. I REALLY love this stuff! Smells good too :) Especially bathroom cleanser is super-wonderful.
Näitä Attituden siivousaineita olen käyttänyt jo jonkin aikaa. Oi pakko näistäkin mainita, sillä mm. tuoksut ovat ihanat! Kylppäriputsari on erityisen hyvä, suosittelen!
Hinta Ruohonjuuressa 6.05€/kpl.



I also bought this Depend nail polish remover. It's environmentally friendly and I think it's frendly to my nail too :) The smell is terrible though, but I guess you can't get everything in one product. LOL
Ostin myös uuden kynsilakanputsarin, äitini sai edellisen (hänkin innostui lakkaamisesta, jee). Tämä Dependin vihreä on luontoystävällinen ja ihoystävällinen. Tuntuu hiukan öljyiseltä. Haju on kamala mutta ei kai kaikkea voi saada samassa tuotteessa :D




I usually wear waterproof mascara and have an excellent remover for that: MUFE Sens' eyes. Sometimes I still need remover for non-waterproof eye makeup (if I make a mistake or want to change the eyeshadow for some reason). My eyes are quite sensitive and in those cases I can't rinse with water so well so it needs to be very mild. I told you about elysambre yesterday and today I bought their eye make-up remover. Feels very nice, it's not very effective but enough for me at least :)
Käytän yleensä vedenkestävää ripsaria ja putsarina toimii loistava MUFEn Sens' eyes. Toisinaan tarvitsen kuitenkin hellävaraista normaaliputsaria (silmämeikki pitää poistaa virheen tms takia). Silmäni ovat aika herkät ja kunnon huuhtelu vedellä ei noissa tapauksissa tule aina kysymykseen, joten Juvenan loputtua piti löytää uusi tuote. Kerroinkin eilen Elysambresta ja sarjalta löytyikin juuri sopiva tuote tähän tarkoitukseen. Tuntuu hyvältä, ei varmaan mikään huipputehokas mutta riittävä ainakin tähän käyttöön. Hinta Kauppatorin apteekissa 15.50€ (josta kanta-asiakkaille 4% alea eli 14.88€).


Inci: aqua, rosa damascena distillate, glycerin, polyglyceryl-4-caprate, sodium benzoate, benzyl alcohol.



Do you any of these products? Comments? Do you like Mad as a Hatter? :D
Oliko tuttuja tuotteita? Kommentteja niistä? Pidätkö Mad as a Hatterista? :D

Comments

  1. Mad hatter is somewhat not my thing:) but I love all other polishes, especially those from Color Club, you cannot get wrong with a holo, right;)

    ReplyDelete
  2. KONADomania:
    Yes, holo is always a good choice ;D

    When I saw "Love 'em Leave 'em" for the first time, I just thought is SO ugly :D But it really looked quite nice on nail, I think I'll like it :D

    ReplyDelete
  3. Mulla ainakin glitter-kaudet tulee ja menee ja ajattelin ostaa Mad As Hatterinkin. (Tosin siihen liittyy toinen tarina omilta teinivuosilta miksi se on muutenkin pelkän nimensä takia saatava). Nuo Color Clubit ja Orlyt löytyy muuten kaikki omaltakin shopping listiltäni :D

    Ja olen samaa mieltä Dependin hajusta, hyihyi. Samoin kun musta Maybellinen vihreä haisee ihan partavedeltä (tosin en kyllä välttämättä tahtoisi sniffailla sen tuoksuista miestä :D)

    ReplyDelete
  4. S:
    No nimihän on ihan mainio syy ostaa lakka :D Ajattelin harrastaa samaa OPI Hong Kong-kokoelman kanssa! *heh*

    ReplyDelete
  5. I do not like glitters myself but I love to see them on others. I just can't stand the feel of glitter.

    ReplyDelete
  6. Upean näköisiä nuo glitterit on (ainakin pullossa :D) ja molempia ostamiasi Alice-lakkoja olen ihaillut kynsikuvissa. Mad as a hatter ei väriltänsä oikein käy mulle, mutta Absolutely Alice on harkinnassa. Se näyttäisi varmasti hienolta myös mattapäällystäjän kanssa. Hienoa olisi löytää Absolutely Alicen värinen holo!

    ReplyDelete
  7. I want to love gliters but find they are usually a lot of trouble! Color Club With Abandon looks so pretty - can't wait to see a swatch :)

    ReplyDelete
  8. OMG... are you kidding me? Well, when I said we seem to share a similar taste the other day I sure wasn't wrong...
    As of this very moment I've got Color Club Rule Breaker and Wild at Heart as well as Orly Wandering Wine and Wild Wisteria in my H2T shopping cart! :)
    I'm also using the Depend polish remover (it's good stuff) on a regular basis AND I've just painted my nails with... can you guess? Yup - Mad as a Hatter!! So funny - I'm cracking up :)
    Sorry you don't like it, that's the way things are sometimes. I'm really digging the color, but I know I will hate the moment I decide to take it off! :)

    ReplyDelete
  9. En ymmärrä miten Orly ei ole saanut noita Prisma Gloss -lakkoja toimimaan. Minulla on sekä hopeinen että kultainen ja menee kyllä hermot ravistaessa!

    ReplyDelete
  10. Omg...I have been lemming for Mad as a Hatter for some time now but can't justify the hefty shipping costs of many online shops.

    Very pretty!

    ReplyDelete
  11. Evil Angel:
    I don't like that feeling either.

    Keijukainen:
    No tuo väri holona olisi ihan mahtava! Taidan laittaa Alicen alle suoraa peittävää lakkaa ja glitteriä päälle. Hyi yök, kun kynsi näkyy. Traumansa kaikilla. LOL

    Easy, Peasy, Breezy, Me:
    I try to swatch with Abadon soon!

    Vanessa:
    Haha, we sure have the same taste! :D next time I try these, I'll use creme nail polish as a base (I hate when my own nail color shows :P). Mad as hatter might work with silver or purple...

    Kiukkupussi:
    Niin-pä. Tosi nätiltä näytti pikaisessa swatchauksessa kyllä mutta hermot menee tuollaisen kanssa. Pah!

    bowsnharts:
    The color is very pretty :D Like confetti sparkle!

    ReplyDelete
  12. Nice haul! Love your Color Club polish! I figured the Prisma Gloss was a no for me because it didn't
    look sparkly enough. I have Northern Lights top coat and you have to shake it up a lot be fore the glitter disperses enough. But it has sweet holo glitter!

    ReplyDelete
  13. What do you think of the polish remover? I'd love to use a more eco friendly one.

    The color clubs look gorgeous. I think I own Love 'em, Leave em.

    and OMG that Orly prisma gloss (that I always think is called plasme gloss which would be SO much cooler) makes me want to punch people in the face. Shaking it is like a complete workout. BLAH!

    ReplyDelete
  14. I'll try some Mad as a hatter variations today :) With silver and purple base at least.

    Mighty Lambchop:
    Oh, northern lights sound so cool!

    Pixie:
    I REALLY like that nail polish remover! It feels a bit oily and smell is terrible but works well :) Haha, so true about Prisma gloss!

    ReplyDelete
  15. No more experimenting with Mad as a hatter. This is impossible to remove :-O

    ReplyDelete
  16. Mä kokeilin Mad at hatteria kärkiin vihreän päälle ja se oli kaunis. Ehkä toimii paremmin toisen lakan päällä :) koko kynneltä varmasti kamala poistaa!

    ReplyDelete
  17. Charming:
    No OLI :D Ja varmaan nätimpikin vain osalla kynnestä!

    ReplyDelete
  18. I love the sound of the Depend eyemakeup remover. It certainly seems very mild.

    Love the Mad as a Hatter on you. But with so much trouble with the glitter and painting, I don't think I would go for it. I'm impatient and lazy! :P

    ReplyDelete
  19. Witoxicity:
    I've heard so much good about that nail polish remover. Just the smell... ;D

    I'm lazy & impatient too, so no more glitters :D

    ReplyDelete
  20. Have you ever tried ordinary oils as mascara/eye makeup removers? Any oil can be used, from sunflower to olive or grape seed oil. (I usually ask for some from the kitchen when I'm traveling so I do not have to carry mine around).

    ReplyDelete
  21. Siilike:
    I've tried but I hate that oily feeling :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Please leave a message, comment, opinion!

Popular posts from this blog

Ihania uutuuksia Beautykolta

No niin, olen takaisin! On ollut kiireiset opiskeluajat ohi ja ehdin taas bloggaillakin. Instasta löydyn yritykseni tililtä, siellä on sekaisin töitä, kosmetiikkaa ja elämääni. Laita seuraantaan jos kiinnostaa: www.instagram.com/voimistaja . Seuraan seuraajia :) Mutta asiaan, olen tosiaan aivan ihastunut korealaiseen kosmetiikkaan ja löytäessäni Beautykon nettikaupan , on tullut taas vähän shoppailtua ihan Suomestakin käsin. Kaukoidän reissuilta näitä olenkin kantanut melkoisesti. Tuotteet on ihan itse ostettu ja lämpimästi suosittelen! Eyenlip on edullinen mutta laadukas merkki. Naamioista on jäljellä vielä tämä kosteuttava Hyaluronic acid: oikein miellyttävä käytössä ja tuoksuu taivaalliselta. Hinta ei päätä huimaa! 1,60€/ kpl ja löytyy useita erilaisia, pakettitarjouksena 10,45€/ 7 kpl. HolikaHolika on myös lempparimerkkejäni ja nämä hoitovedet ovat ihan mahtavat! Käytän ennen seerumia. Kosteuttava sininen on suosikkini mutta Vita virkistää kivasti aamulla, eli ei

Colored contact lenses - Freshlook Dimensions Caribbean Aqua

Sain Lenstorelta piilarit testiin ja mukava oli testata välillä värillisiäkin! En osannut itse päättää väriä, joten annoin Lenstoren valita :D Testiin tuli Freshlook Dimensions-linssit Caribbean Aqua-värissä. Linssit olivat väriltään yllättävänkin tummat, tummemmat reunoiltaan kuin keskeltä, omat silmäni ovat todella vaaleat. " FreshLook Dimensions värjätyt piilolinssit / kuukausilinssit CIBA Visionilta tehostavat ja vahvistavat silmien vaaleaa luonnollista sävyä. Piilolinssit soveltuvat sini-, harmaa- ja vihreäsilmäisille (tummasilmäisille suosittelemme FreshLook Colors tai FreshLook ColorBlends -malleja). Tummempi rengas iiriksen ympärillä lisää katseesi intensiivisyyttä (katso kuva ohessa). Huomioi, että väritulos riippuu omien silmiesi väristä, emmekä täten voi täydellisesti taata toivottua väritulosta. Linssit otetaan silmistä ja puhdistetaan ennen nukkumaanmenoa, otetaan käyttöön jälleen seuraavana aamuna ja korvataan uusilla kuukauden käytön kuluttua." Lensstore.fi

Mineral makeup mutiny!

Please join in Mineral makeup mutiny! "We will be providing lists of companies who are actually creating their own product, companies that offer both, and companies that are repackaging." And that great because it's sometimes hard to tell, especially if you have just started with MMU. Or just don't have same color already. Some companies I know are making their own mineral makeup: - Aromaleigh - The She Space - Meow - Fyrinnae - Dreamworld - mum mum's crafts - Sassy Minerals - LaurEss - Alima - Morgana minerals - Beautiful girl minerals - Everyday minerals - Lily Lolo - Elemental Beauty - Cory - SilkNaturals - Suds n sass - HiFi Cosmetics - Purely Cosmetics -Archetype -Evil Shades -Stardust Cosmetics (Stardust sells also "unblended pigments" and those colors are marked with *) -and MANY more :) For now on I'll always read what the company tells in their website! Do they really tell that products are formulated by the themselves or do they just "